Zimowy przegląd sieciówek

by - 21:57


Czas na zime! Pomimo tego, że całym sercem jestem za latem i lekkimi, zwiewnymi outfitami, to uwielbiam zimę za grube, ciepłe swetry. Dodatkowo możemy mocno powariować z łączeniem wielu warstw ubrań. Dziś przygotowałam dla Was propozycje fajnych ciuchów z sieciówek. Nie da się nie zauważyć, że moda wraca. A ubrania są mocno stylizowane na lata 80 a ja przy ich wybieraniu, czułam się jak bohaterka Stranger Things.
 Mocno trzymają się zwierzęce printy i sztruks. Bardzo się z tego cieszę bo jakoś zawsze ciągnęło mnie do panterki i ulubionych sztruksów :) 
A jakie są Wasze zimowe ulubieńce? Może to będzie coś z moich propozycji? 






You May Also Like

5 Comments

  1. Rewelacja

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesr tam kilka perelek dla mnie ;) buziaki, zapraszam do mnie ;0

    OdpowiedzUsuń
  3. Oversizowe swetry to moja najsilniejsza broń na jesienno/zimowe chandry ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szału nie ma ;) ja tam na razie mam wszystko, czego potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń