Shorty z frędzelkami

Londyn! Tym jednym słowem można opisać moje ostatnie dni. Cudne miasto, ale jak bardzo inne od tych, polskich spotykanych przeze mnie na co ...

Londyn! Tym jednym słowem można opisać moje ostatnie dni. Cudne miasto, ale jak bardzo inne od tych, polskich spotykanych przeze mnie na co dzień. Przerażający ogrom ludzi z całego świata sprawia, że miasto jest bogate w kulturę ze wszystkich zakątków globu. Piękne budynki, będące podstawą Londynu przeplatają się z nowoczesnymi biurowcami industrialnej części miasta. To mnie właśnie najbardziej urzekło czyli połączenie i stworzenie idealnych warunków dla wszystkich mieszkańców miasta. To tylko mały wstęp, który na pewno będę rozwijała w kolejnych postach. No i co najważniejsze ceny ubrań! Można znaleźć dobre jakościowo ubrania w cenach tańszych niż w Polsce! Dzisiaj sesja na tle pięknej palemki, która urzekła mnie bardzo. Możecie zobaczyć lekki, przyjemny wakacyjny outfit z krótkimi spodenkami oraz lekką, przewiewną koszulą z wycięciami na ramionach. Co sądzicie o dzisiejszej stylizacji? Jakie Wy macie przemyślenia związane ze stolicą UK?











Buty / Shoes - Pantofelek24

PODOBNE POSTY

18 KOMENTARZE

  1. Torebka mnie zachwyciła <3 piękna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentujesz :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :D ;))

      Usuń
  3. Szorty są naprawde cudowne ;) i super usmiech :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz wspaniale :D
    Cudowny outfit!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Shorty jak shorty - właściwie te frędzelki są niemalże niewidoczne :) Ale koszula świetna! Odsłonięte ramiona robią swoje.

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA