Czas na zmiany!

Zmiany, zmiany, zmiany...choć to tylko włosy to jednak to słowo bardzo pasuje do obecnej sytuacji. Zdecydowałam się na zmianę, która na pewn...

Zmiany, zmiany, zmiany...choć to tylko włosy to jednak to słowo bardzo pasuje do obecnej sytuacji. Zdecydowałam się na zmianę, która na pewno nie można nazwać tylko lekką i kosmetyczną. Ale z efektu myślę, że mogę być zadowolona, no i czekam na Wasze opinie na temat mojej nowej fyrzury! Dzisiaj prezentuje moją nową zdobycz, czyli przyjemną letnią sukienkę w bardzo młodzieżowym, casualowym stylu. Mimo czarnego koloru jest bardzo przewiewna i idealnie nadaje się na gorące dni. Świetny, stylowy wybór na lato. Co sądzicie? Jak Wam się podobam "nowa ja"?

















PODOBNE POSTY

14 KOMENTARZE

  1. włosy jak i cała stylizacja świetna! ekstra zmiana :) na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta fryzura bardzo do ciebie pasuje, a sukienka naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska sukienka. Ogolnie wygladasz mega :) i ten usmiech!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Shorthair dont care! Mówi się że jak kobieta obcinaj włosy to zmieni się jej życie :) ps uwielbiam Superstars!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest stylizacja :* Ta sukieneczka jest śliczna i supry dodają takiego sportowego looku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też myślę o obcięciu włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza stylizacja, pasuje ci jak chyba nigdy :D No i ta cudowna torebka! Chyba skuszę się na tą samą, zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA