Biały kombinezon

Letnie plany coraz bliżej, dlatego poddając się tej gorącej atmosferze wybrałam się nad zalew, żeby pokazać Wam mój nowy kombinezon, bardzo ...

Letnie plany coraz bliżej, dlatego poddając się tej gorącej atmosferze wybrałam się nad zalew, żeby pokazać Wam mój nowy kombinezon, bardzo dziewczęcy i świetny na upalne dni. Ale dzisiaj chciałam więcej powiedzieć o moich wakacyjnych planach związanych ze stolicą Wielkiej Brytanii. Oczywiście nie zabraknie w tej wyprawie must have'ów jak Big Ben, London Eye, Buckingham Palace, czy Tower of London, jednakże znając realia cenowe na pewno w wiele miejsc z dosyć dorgimi biletami wstępu zadowolę się widokiem z zewnątrz będącym równie imponującym. Niektóre atrakcje można zastąpić innymi, dlatego, żeby podziwiać Londyn z góry zamierzam wybrać się na Sky Garden, gdzie bilet jest darmowy. Nie zabraknie w moich planach wizyt w pięknych angielskich parkach, np w St James's Park. Planuję również zobaczyć centrum olimpijskie mieszczące się w Queen Elizabeth Olympic Park, jak również stadion mojego ulubionego klubu Chelsea Londyn, a może i też słynne angielskie Wembley. Mam również nadzieję, że któregoś dnia uda wplątać się wyjazd nad Morze Północne. Oczywiście zdaję sobie sprawę jak wielkie jest to miasto, ale na pewno z tygodnia postaram się wycisnąć jak najwięcej, bo nie wiadomo kiedy taka okazja się powtórzy! Może macie pomysły, co mogłaby dodać do swoich planów? No i piszcie, co sądzicie o tym, letnim outficie! :)

PODOBNE POSTY

13 KOMENTARZE

  1. Ja szukam męskich kombinezonów jednak słabo na rynku z nimi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jest pomysł na przyszły biznes? ;)

      Usuń
  2. Uroczy jest ten kombinezon, idealny na upalne letnie dni

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci w tym kolorze!
    stylizacja bardzo mi się podoba, stonowana kolorystyka zawsze akuratna :3
    super plecaczek :D
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/to-twoja-wina.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) Pomponiki wyglądają uroczo!
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie wyglądasz! zajrzyj na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Do St James Park zabierz mielone orzeszki- będziesz mogła karmić wiewiórki z ręki :)
    Polecam sklem M&M's bajka dla każdego czekoladoholika i koniecznie odwiedź chińską dzielnicę.
    Obserwuję i czekam na zdjęcia z Londynu :)

    Zapraszam Cię do siebie: http://onitestuja.blogspot.com/2017/06/sonce-plazaczyli-moja-1-wishlista-zaful.html

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA