Odświeżam swój styl!

by - 19:49

Czasem mam ochotę wyrzucić całą moją szafę i zmienić ją całkowicie! Wy też tak macie? Jest na to łatwy sposób. Wystarczy odświeżyć swój styl i swoje ubrania! Jak to zrobić nie wydając fortuny? Ostatni hit modowy czyli: Naszywki! Wyobraźcie sobie zwykłą białą, męską koszule. Taka sobie prawda? A teraz ona z różnymi naszywkami. To może być prawdziwy hit! One zdecydowanie odświeżą nasz styl i szafę a przy tym nie wydamy wiele pieniędzy bo z łatwością możemy sami to zrobić :) Ale.... przy odświeżaniu stylu nie możemy zapomnieć o odpowiedniej pielęgnacji i odświeżeniu własnego ciała. Tym zdecydowanie zajmie się nowy produkt Nivea Invisible Black&White. Teraz pojawił się w odsłonie FRESH. Ja już go mam i sprawuje się perfekcyjnie. A wy? Słyszeliście o nim? A może już go macie? :)













Advertisement

Spodnie / Pants - Lovelywholesale
Torebka / Bag - Zaful
Kapelusz / Hat - Front Row Shop 
Koszula / Shirt - Reserved
Ramoneska / Jacket - Reserved

You May Also Like

16 Comments

  1. Swojego czasu codziennie chciałam wywalić swoją szafę i zmienić wszystko :) dziś już zdarza się to dużo rzadziej :) pięknie wyglądasz! mam ten zapach już , w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu rewelacja. Genialnie w takiej stylowie wygladaz -ale ladnemu nawet w worku po ziemniakach bd dobrze; ) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia a Ty wyglądasz uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne białe spodnie :)
    No i uroczy kapelusik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, podobają mi się botki i ramoneska www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ochotę wyrzucić wszystkie swoje ubrania i całkiem zmienić styl.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka najbardziej mi się podoba. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękna i wiosenna stylizacja. Kapelusz bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam i używałam nie raz i bardzo lubię ;)
    Pięknie wyglądasz i masz rację, chociaż uwielbiam czarno-białe zestawienia, to ta mięta nadaje zestawowi wiosennego odświeżenia.
    A tulipanki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow swietna stylizacja :) idealnie trafia w moj gust, lekko swiezo i wiosennie :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne "czyste" zdjęcia. Dezodorantu nie znam i nie poznam bo za nimi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń