Chiński zestaw do paznokci hybrydowych, hit czy kit?

Daleko mi od pasjonatki malowania paznokci. Zazwyczaj robię to gdy muszę. Więc wydawałoby się, że zestaw do hybrydowych paznokci będzie...


Daleko mi od pasjonatki malowania paznokci. Zazwyczaj robię to gdy muszę. Więc wydawałoby się, że zestaw do hybrydowych paznokci będzie czymś w sam raz dla mnie. Długo się zastanawiałam czy wybrać Semilaca, Neoneila czy może jednak w ogóle nie kupować. Iż, nie należę do osób cierpliwych, a jak wiecie, robienie hybrydowych paznokci trwa ok. 2 godziny, to miałam wiele obaw co do wydawania pieniążków aby później zestaw leżał i się kurzył. Dlatego postanowiłam przetestować zestaw ze sklepu Newchick. Nie oszukujmy się, jest on typowo chiński :)  Zamówiłam lampę, cleaner, waciki, top coat, primer, i pilnik. Dodatkowo dwa lakiery i kilka w innych sklepach (napiszę niżej, które są z jakiego sklepu.) 

Od razu się zawiodłam ponieważ primer przyszedł bardziej jak hard.. więc był do niczego. Top coat, lampa, cleaner, waciki i pilnik przyszły naprawdę bardzo fajne i na dobrym poziomie. A co do lakierów? Na pewno wiele z Was myślało o kupnie tych tańszych, chińskich. Otóż lakiery są naprawdę dobre jakościowo. Dobrze kryją i fajnie się rozprowadzają, tak jak to powinno być. 
Niestety, kosmetyczką nie zostanę ponieważ mam problemy z precyzyjnym malowaniem każdego paznokcia po min. 3 razy. Hybrydy to raczej nie moja bajka ale jeżeli zastanawiacie się czy to się Wam spodoba to nie bójcie się i spróbujcie na tych tańszych aby później nie żałować :)

Zestaw do hybrydowych paznokci: Newchic
Lakiery w czerwonym opakowaniu: Newchic
Lakiery w białych opakowaniach: Dresslily 

PODOBNE POSTY

9 KOMENTARZE

  1. Trochę mnie natchnęłaś, bo sama męczę się co do paznokci, a takie rozwiązanie nie jest złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ja troche tez mam problemy z nietorymi lakierami (chodzi mi o nakladanie), ale są takie, ktore gladko wychodza, np Semilaca :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł by zacząć swoją przygodę od tańszego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że zawsze lepiej jest poćwiczyć na tańszym odpowiedniku

    OdpowiedzUsuń
  5. I like it, it seems to be a great kit.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chińskie nie znaczy najgorsze :) Warto o tym pamiętać i testować róże rzeczy jeśli ktoś chce i może bo nawet jeśli kilak rzeczy okaże się badziewiem to już na którejś tam z rzędu konkretnie się zaoszczędzi i zwróci się różnica kosztów. :) Osobiście lubię tańsze rzeczy i się tego nie wstydzę. Pozdrawiam !
    ~ http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bede musiała zamówić taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA