Cosmetics of December

 Ostatnio zamówiłam sobie przepiękną paletkę w sklepie toSave. Troszkę się obawiałam czy w rzeczywistości będzie tak samo piękna jak  na z...

 Ostatnio zamówiłam sobie przepiękną paletkę w sklepie toSave. Troszkę się obawiałam czy w rzeczywistości będzie tak samo piękna jak  na zdjęciach ale miałam szczęście bo okazała się identyczna. Tworzą ją kolory w odcieniu nude za pomocą których mogę wykonać moje ukochane smoky czy podkreślić oko. Cienie są bardzo trwałe (dziś zrobiłam test i trzymały się cały dzień bez utrwalacza :) ) i nie osypują się. Co jest ogromną zaletą ponieważ moja wcześniejsza paletka sypała się strasznie co nie dawało zamierzonego efektu. Cienie są również bardzo dobrze napigmentowane czego się nie spodziewałam po paletce za 4$. Dodatkowo ta paletka ma lusterko które przyda się do dokładniejszego makijażu ;) Oczywiście walory estetyczne paletki są ogromne i mogłabym się zachwycać nad nimi przez długi czas ale wiadomo jej funkcją jest dobry makijaż! Podsumowując, uważam, że paletka spełnia swoją funkcję w 100% i na pewno awansowała na pierwsze miejsce moich ulubionych paletek :)





PODOBNE POSTY

2 KOMENTARZE

  1. Paletka naprawdę ma cudowne odcienie! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA