Prom Propositions 2017 vol.1

Zbliża się okres studniówek, a wraz z nim wiele dylematów sukienkowych. Będę się starała wspierać Was całym moim modowym sercem ponieważ w ...

Zbliża się okres studniówek, a wraz z nim wiele dylematów sukienkowych. Będę się starała wspierać Was całym moim modowym sercem ponieważ w tym roku przyszedł czas i na mnie! Więc od kilku tygodni poszukuję tej przepięknej sukienki, idealnej na tą okazję. Najlepiej żebym znalazła dwie bo wybieram się na dwie studniówki :) 
 Te trzy modele są takimi klasycznymi 'księżniczkowymi" modelami więc jeżeli chcecie wyglądać jak księżniczka to będą dla Was idealne! :)
 Klasyczna czerwień! Czerwony sprawia, że wyglądamy bardzo kobieco i zjawiskowo. Idealnie podkreśla naszą urodę więc jeżeli chcesz się wyróżniać wybierz coś w czerwieni! :)

Dla tych które nie chcą mieć rozkloszowanych lub długich sukienek te dwie propozycje będą idealne! Bardzo dziewczęce i delikatne :)


Wpadło Wam coś w oko?

PODOBNE POSTY

2 KOMENTARZE

  1. Nice selection....these dresses are amazing!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podobały mi się takie właśnie "księżniczkowe" niestety nie udało mi się takiej dorwać ale miałam a'la "księżniczka" wszystkim się podobała tylko ja teraz żałuję że nie wybrałam innej :(

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA