Wax cosmetics review

Tydzień temu uczestniczyłam w bardzo fajnym spotkaniu Lubelskich Blogerek. Relacje ze spotkania jeszcze tutaj dodam więc nie będę zdrad...


Tydzień temu uczestniczyłam w bardzo fajnym spotkaniu Lubelskich Blogerek. Relacje ze spotkania jeszcze tutaj dodam więc nie będę zdradzać zbyt wielu szczegółów :) Wracając do tematu to dostałam kilka upominków od firm sponsorujących spotkanie. Jednym z nich był zestaw do włosów od Wax. Zawierał on: szampon, maskę oraz odżywkę bez spłukiwania.
Na pierwszy ogień leci szampon hipoalergiczny do włosów ciemnych. Bardzo spodobała mi się konsystencja i łatwość rozprowadzania. Plusem jest to, że mała ilość szamponu wystarcza na moje włosy które są długie i bardzo gęste :)  Szamponowi na pewno udało się je odświeżyć i odżywić. 
Następnie nałożyłam maskę na włosy. Trzymałam ją ok. 15 min. Efekt był fajny ale chyba moje włosy potrzebują czegoś mocniejszego :) Włosy były gładkie, nawilżone ale jeszcze 'czegoś' mi brakowało :) 

Myślę, że tym 'czymś' była odżywka bez spłukiwania. Rozpyliłam ją nad moimi włosami a następnie je rozczesałam. Następnego dnia gdy wyschły były bardzo miękkie, delikatne i co najlepsze, nie puszyły się podczas wilgoci na dworze. Za to ogromny plus! 

Podsumowując, uważam, że cały zestaw idealnie się komponuje i uzupełnia. Polecam każdy produkt zarówno osobno jak i w zestawie :) Naprawdę kosmetyki warte uwagi :)

A wy, używaliście tych produktów? Jak tak to co o nich sądzicie? 

PODOBNE POSTY

6 KOMENTARZE

  1. bardzo lubię tą firmę! Szczególnie maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wax jest bardzo fajny! Ja pokochałam serię do blondów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wax jeszcze nie gościło w moim domu , ale na pewno po nie sięgnę !
    http://oczamimlodejtesterki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie spotkałam się z tymi kosmetykami, muszę je wypróbować :)
    ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty do włosów z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA