Pomysły na Świąteczne Prezenty

Święta już za pasem. 6 Grudnia już za kilkanaście dni. Zastanawialiście się już nad prezentami dla najbliższych? Dla mnie to zawsze sprawi...

Święta już za pasem. 6 Grudnia już za kilkanaście dni. Zastanawialiście się już nad prezentami dla najbliższych? Dla mnie to zawsze sprawiało problemy dlatego w tym roku postanowiłam zadbać o to wcześniej aby nie robić niczego na ostatnią chwilę! Takim sposobem weekend spędziłam leniwie poszukując propozycji prezentowych. Szukałam, szukałam i szukałam i trafiłam na stronę www.supergalanteria.pl. Jest to sklep z artykułami galanteryjnymi które idealnie nadawałyby się n prezent. A oto kilka propozycji Świątecznych Zakupów w SuperGalanteria.pl


Pomysły na prezent dla niej:


Pomysły na prezent dla niego:
Dla mężczyzn najlepszym prezentem są rzeczy pożyteczne.


SuperGalanteria oferuje nam bardzo fajne portfele męskie. Uważam, że wybór jednego z nich na prezent dla mężczyzny byłby najlepszą i najbardziej bezpieczną opcją. Pamiętajcie żeby zmieścił w kieszeni! Jeżeli portfel już posiada albo był to Wasz wcześniejszy prezent to kupcie mu pasek skórzany lub męską torbę :)


 A jak wyglądają Wasze prezentowe pomysły? Skusicie się na świąteczne zakupy w SuperGalanteria.pl?

PODOBNE POSTY

9 KOMENTARZE

  1. Nie słyszałam o tej stronce, ale muszę tam zajrzeć, bo widzę, że mają świetne portfele ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten sklep, mają świetny asortyment :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy asortyment posiada ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny i tani asortyment ;) pewnie zajrze tam jak bede robic prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy! Strona dla mnie nowa, ale sprawdzę co jest ciekawego:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie to za 2 tygodnie... jeszcze nic nie wymyśliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Portfel to zawsze super prezent! :) :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest te szary plecak. Ogólnie fajne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA