Red jumpsuit

Dzisiaj mam dla Was specjalny czerwony kombinezon idealny na jesienne dni. Jako tło wybrałam miejskie garaże, których pełno można znaleźć w...

Dzisiaj mam dla Was specjalny czerwony kombinezon idealny na jesienne dni. Jako tło wybrałam miejskie garaże, których pełno można znaleźć w każdym wielkomiejskim osiedlu. Gdy pomyślę o tym wiem, że znajdzie się wiele osób, które uwielbiają ten zgiełk osiedli gdzie wystarczy wyjść z bloku i zawsze można kogoś spotkać i jeśli ma się choć troszkę chęci zawsze można zorganizować sobie czas. Ale ja zdecydowanie od takich miejsc wolę spokojny domek na wsi, gdzie natura otacza nas dookoła a zamiast krzyków bawiących się dzieci słychać tylko śpiew ptaków czy szum drzew. Uwielbiam obserwować każde choćby malutkie zwierzątko i utożsamiać się z nimi. Krótko mówiąc natura wypełnia moją duszę, dlatego tak uwielbiam przebywać wśród niej. A jak jest u Was macie tak samo jak ja, czy wręcz przeciwnie?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Today I have special red jumpsuit for you. It's perfect for colder, summer days. For a background I choose downtown garages. I think many people love big cities and living in a crowd but I love my house in little village. I love nature and everything what goes with it. Of course I love being in big cities, they are amazing. But every time I want back to my village, slow down and take some deep breath of clean air. And what about you?

PODOBNE POSTY

17 KOMENTARZE

  1. U mnie sytuacja ma się na odwrót tzn. dużo bardziej wolę miasto, niż wieś. Świetnie wyglądasz! Kombinezon na piękny kolor, a w dodatku jego góra w postaci golfu nadaje mu niepowtarzalności ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja marzę o tym żeby mieszkać na obrzeżach miasta, mieć dom otoczony lasem i duży ogród :) Mieszkam jednak w samym centrum miasta, na gwarnej ulicy. Są oczywiście plusy - wszędzie mam blisko, w każdej chwili mogąc spotkać się ze znajomymi, ale wolałabym ciszę i naturę.

    hedonisticat.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W czerwieni Ci do twarzy, super wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to kombinezon dobry na wczesne lato :) Teraz byłoby mi w nim za zimno
    Muszę przyznać, że pięknie Ci w czerwieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja byłam w nim kilka razy własnie na wiosnę i na jesień zależy od pogody :D

      Usuń
  5. świetnie na Tobie leży ten kombinezon :)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look :) Kombinezon jest przepiękny ;) My też uwielbiamy wieś, cisza, spokój... to jest po prostu to <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i nietypowy kombinezon! Kurtka fajnie podkreśla całą stylizację!
    W wolnej chwili zapraszam na mój pierwszy post http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo mi się podoba taki kombinezon! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię klimat małego miasta ale męczy mnie gwar stolicy. Mimo to do natury ciągnie mnie tylko latem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, look z pazurkiem! :) Kombinezon świetny!
    www.SIMPLYSOUL.pl

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA