Striped jumpsuit and sunflowers

Słoneczne pozdrowienia znad gorącego, lubelskiego zalewu, gdzie pogoda pięknie sprzyjała do pokazania Wam mojego nowego kombinezonu.  Tak w...

Słoneczne pozdrowienia znad gorącego, lubelskiego zalewu, gdzie pogoda pięknie sprzyjała do pokazania Wam mojego nowego kombinezonu.  Tak własnie - paski! Czyli coś czego od zawsze bardzo brakowało mi w mojej szafie, ale teraz mogę pochwalić się niemałą kolekcją pasiastych ubrań. Świetnie komponujące się i wręcz idealne na lato i upalne dni paski podbiły moje serce. Dla uroku tym letnim zdjęciom postanowiłam  dodać moje ukochane słoneczniki, które tak wspaniale podkreślają każdą stylizację. Jak korzystacie z ostatnich dni lata? :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Greetings from sunny Lublin! Weather is soo beautiful and I had a chance to show you my new jumpsuit. Of course it is striped jumpsuit. I love stripes so much and I always want more stripes in my wardrobe. Also I have my fav. flowers - sunflowers and I think they really complete my outfit and make it more colorful. 
What do you think about my outfit? Do you love stripes and sunflowers as much as I?












Buty / Shoes - pantofelek24.pl

PODOBNE POSTY

19 KOMENTARZE

  1. uwielbiam paski! rewelacyjny kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz jak prawdziwa kobieta marynarz :) Świetnie ci w tej (i każdej innej) stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kombinezon i idealne miejsce na zdjęcia! :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu świetny kombinezon! Jesteś bardzo zgrabna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny kombinezon i wspaniałe słoneczniki ;) Zapraszam do mnie https://urodawygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest mega! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja! Bardzo lubię stylizacje w roli głównej z paskami! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie stylizacje. Paski wyglądają świetnie

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great Post ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz figurkę idealną do takich kombinezonow :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój idealnie pasujący do scenerii.

    OdpowiedzUsuń
  12. A to może pomóc w utrzymaniu porządku w naszych stylowych torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sceneria rodem z włoskiego klimatu - przepięknie :) i te kwiaty!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA