Chic baseball jacket

Jako, że ostatnimi czasy pogoda bardziej przypomina jesień niż słoneczne lato postanowiłam stworzyć outfit na nieco zimniejsze dni. Wykorzy...

Jako, że ostatnimi czasy pogoda bardziej przypomina jesień niż słoneczne lato postanowiłam stworzyć outfit na nieco zimniejsze dni. Wykorzystałam do tego bardzo przyjemna i modną kurteczkę, którą połączyłam z biała koszulą, bordową spódniczką no i jesiennymi botkami. Myślę, że taki outfit przypadnie każdemu do gustu, bo jest świetnym połączeniem elegancji z odpowiednią odrobiną zwykłego i tak pożądanego luzu. Ale nie bójcie się lato nie opuściło jeszcze mojego bloga i będę to Wam jeszcze pokazywać nie tylko w czasie wakacji. Jak podoba się Wam ten zestaw? 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lately weather was cold and windy. It was like autumn in the middle of summer. Because of it I made much warm outfit for cold days. I fitted baseball jacket with burgundy skirt, white shirt and autumn booties. I think it is perfect outfit for colder days. But don't worry, summer will be back to my blog soon :)
What do you think about this outfit?  











Koszula / Shirt - C&A
Torebka / Bag - Modekungen
Pierścionek / Ring - Dresslily 
Bransoletka / Bracelet  - Marutl 


PODOBNE POSTY

26 KOMENTARZE

  1. Dawno u Ciebie nie byłam, bo widzę nowy, piękny kolor włosów! Stylizacja przypomina o nadchodzącej jesieni, botki są idealne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, zdjęcia profesjonalne a tych włosów to po prostu zazdroszczę <3

    Zapraszam do mnie klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, zdjęcia profesjonalne a tych włosów to po prostu zazdroszczę <3

    Zapraszam do mnie klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz obłędnie! Naprawdę wspaniale. Całość zestawu dobrana idealnie. Kurtka i spódnica skradły moje serce. Bardzo podoba mi się to dopasowanie kolorów. I rzeczywiście, włosy są cudowne! *.*
    Pozdrawiam!
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/08/37-somewhere-over-rainbow-way-up-high.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! <3

      Usuń
  5. Stylizacja idealna na jesienne dni, ale i też sprawdzi się na rozpoczęcie roku szkolnego- który zbliża się wielkimi krokami.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna stylizacja *-* Zapraszam do Nas https://urodawygoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie połączyłaś kolory:) pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna torebeczka, stylizacja też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurteczka, jasne kolory najlepsze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja. Kurteczka jest super

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko jest cudownie dobrane kolorystycznie, mega zestaw. Sama coś podobnego pokombinuję na te jesienne dni ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się kolorystyka tego stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie totalnie podoba się ta spódniczka ;) i genialnie wyglądasz w tych kolorach ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A moja mówi mówi że spódniczki z guzikami są dla dziewczynek ale na Tobie wygląda to przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz. Bardzo spodobała mi się twoja spódnica - będę musiała się w taką zaopatrzyć! :)
    Obserwuję!
    https://callmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA