Out of the woods

Jeżeli oglądacie mojego bloga już przez jakiś czas, to zapewne znacie moje zamiłowanie do kapeluszy oraz czerni. Dziś po raz kolejny zobacz...

Jeżeli oglądacie mojego bloga już przez jakiś czas, to zapewne znacie moje zamiłowanie do kapeluszy oraz czerni. Dziś po raz kolejny zobaczycie brązowy kapelusz połączony z czarnymi elementami garderoby. Do nich dołożyłam karmelową spódnicę i bordowe botki. Pomimo tego, że zdjęcia zostały zrobione w samym centrum Lublina to wyszły one bardzo "leśnie" ale definitywnie tło wraz ze stylizacją współgrają i tworzą specyficzny klimat. Mam nadzieje, że się Wam podoba :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
You must already know that I love black color and hats! Today you can see outfit with brown hat and black adds. Also I'm wearing carmel skirt and dark red boots. I really love the background in these photos. It makes all looks climatic. 
Hope you like this outfit!










Spódnica, Kapelusz - Amiclubwear
Torebka - Supergalanteria.pl
Bluzka - Romwe
Botki - Lovelywholesale

PODOBNE POSTY

15 KOMENTARZE

  1. Przepięknie na prawdę świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny zestaw! Piękna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica mnie porywa, świetny krój!

    www.tylkoza2zlote.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalna spódnica...

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka, kapelusz i buty świetnie do siebie pasuję! całość mega super :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kapelusze, podoba mi sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz i Twoje włosy - mega. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja i piękne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście jak na Lublin to wyszło bardzo 'leśnie'! :) Podoba mi się to połączenie. Proste, idealne na co dzień, ale z charakterem dzięki obecności tego fajnego kapelusza.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz ;) Fantastyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica i kapelusz są dla mnie tutaj numerem 1! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA