Shine bright like a diamond - Czyli propozycje studniówkowych sukienek

Dziś, chciałabym przedstawić Wam kilka propozycji studniówkowych kreacji. Ja jeszcze w tym roku nie wybieram się na studniówkę, ale wiem, ż...

Dziś, chciałabym przedstawić Wam kilka propozycji studniówkowych kreacji. Ja jeszcze w tym roku nie wybieram się na studniówkę, ale wiem, że dla wielu osób ten post będzie pomocną wskazówką. 
Patrząc na propozycje sklepów, możemy zauważyć, że wracamy do dawnych trendów czyli do sukienek po kostki. Moim zdaniem taka sukienka jest najlepszym rozwiązaniem, ale jeżeli ktoś woli coś krótszego to przygotowałam również kilka innych propozycji. Moje wybory są bardzo różne. Znajdziecie sukienki w stonowanych kolorach jak i w tych które będą Was wyróżniać pośród innych osób. W końcu każda z nas chce błyszczeć tego wieczoru, prawda? :)
wszystkie sukienki są ze sklepu Asos

Wszystkie sukienki są z H&M

Sinsay, Asos, H&M

Wszystkie sukienki są ze sklepu Asos

Która z sukienek najbardziej przypadła Wam do gustu? :)

PODOBNE POSTY

12 KOMENTARZE

  1. Ja już w sobotę mam studniówkę i wybrałam krótką sukienkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jest to, ze mozna przebierac w tylu stylach ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Upatrzyłam sobie jedną sukienkę! Świetne propozycje:)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj moja studniówka za miesiąc i raczej decyduje się małą czarna :)
    Zapraszam do mnie www.lorysa-style.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj moja studniówka za miesiąc i raczej decyduje się małą czarna :)
    Zapraszam do mnie www.lorysa-style.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej przypadła do gustu 7 i 12 sukienka i Sama nie wiem którą bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam szyte sukienki na każdą studniówkę przynajmniej miałam pewność, że będę jedna jedyna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja na studniówkę miałam prostą, granatową z dekoltem :) Uważam, że w prostocie siła. Świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie zestawy są piękne! :)

    Mam prośbę, jeśli mogłabyś wejść na chwilkę do mnie ayvinn.blogspot.com i kliknąć w linki pod zestawami outfitowymi! Byłabym niezmiernie wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. I will take all these dresses, so amazing :))) I hope you are well lovely...wish you a wonderful week :) xx

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA