Sporty chic

'Dresowe' jeansy? Trzy razy na tak! Oczywiście, mówiąc 'dresowe' mam na myśli krój oraz wygodę. Dziś, połączyłam te spodnie...

'Dresowe' jeansy? Trzy razy na tak! Oczywiście, mówiąc 'dresowe' mam na myśli krój oraz wygodę. Dziś, połączyłam te spodnie z koszulą w białe łezki. Dla mnie  ten outfit jest bardzo wygodny i idealny do szkoły lub na długie wycieczki. Dzisiejsze zdjęcia są perfekcyjnym dowodem, że moda i wygoda mogą iść w parze oraz sportowy styl można łączyć z eleganckim!









PODOBNE POSTY

6 KOMENTARZE

  1. Stylizacja prześliczna, zdecydowanie "barwna" :)
    Maya-maay *click*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wszystko wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda! Na luzaka i efektownie! Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz. I spodnie i koszula są super i bardzo fajnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA