All about jeans!

by - 21:02

W modzie jest kilka pewnych rzeczy: skórzane ubrania są świetne, mała czarna to podstawa szafy i to, że jeans jest ponadczasowy i nigdy nie będzie nudny! Każdego sezonu jeans króluje w różnych wydaniach. Kto nie słyszał o rozkloszowanych spódniczkach? Czy wspaniałych boyfriendach? Nasze Mamy na pewno pamiętają erę jeansowych dzwonów czy tzw. 'mama jeans' w tych drugich z chęcią bym chodziła :)
Dziś, mam dla was zdjęcia w wspaniałej "małej jeansowej". Nie przepadałam za sukienkami o takim kroju ale gdy zaczęłam w niej chodzić, zmieniłam swoje poglądy o 180 stopni! Wygląda bardzo ładnie, jest lekka i przede wszystkim wygodna!
Podoba wam się jeans w takim wydaniu?








Buty - H&M

You May Also Like

20 Comments

  1. Ja jestem na tak. Świetna kiecka ;)
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jeans w każdym wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta sukienka, super w niej wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka! Buty również :*
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne masz buciki! Piękna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci w niej ładnie i w tym kroju też! :*

    Zapraszam! propozycja na drugie śniadanie, kulki bananowe, może ci będą smakowały :D http://tanczacawkolorach.blogspot.com/2015/08/back-to-school1-pomys-na-drugie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo fajna sukienka,
    ślicznie wyglądasz
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, klasycznie, ale i na co dzien. Uniwersalna stylowka ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie to tego jeansu nie widac nawet DDD podoba mi się nasyzjnik ;) Najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale przyznaj że stary jeans bardzo różni się od obecnego. W mojej szafie jest kamizelka, która jest starsza ode mnie ;) I jakość tamtego jeansu a tego obecnego jest o niebo lepsza ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę się zgodzić. Teraz na pewno jest cieńszy i mniej wytrzymały :<

      Usuń
  11. fajny zestaw, pasuje Ci ten błękit. i butki też niczego sobie - mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są idealne! Bardzo mi się podoba :)

    fotomaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowne włosy,wyglądasz genialnie. :)
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/khaki.html

    OdpowiedzUsuń