Sunny day

Wczoraj spędziłam dzień leniuchując nad wodą, mogłabym spędzić tak całe wakacje! Oczywiście trzeba czasem porobić coś produktywnego np. dod...

Wczoraj spędziłam dzień leniuchując nad wodą, mogłabym spędzić tak całe wakacje! Oczywiście trzeba czasem porobić coś produktywnego np. dodać posta :) I tak połączyłam coś fajnego z czymś pożytecznym. Czyli pokazałam wam mój leniuszkowy zestaw i przy tym świetnie bawiłam się przed obiektywem! 
Bardzo długo szukałam bluzki z koronkowymi wykończeniami, niestety nigdzie nie mogłam jej znaleźć. Ostatnio gdy jak zwykle przeglądałam wystawę F&F, już odchodząc zobaczyłam ją na manekinie. Bardzo mi się spodobała więc poszłam sprawdzić jej cenę a tu 14,70zł! Byłam bardzo podekscytowana i nie było mowy abym jej nie kupiła :) Do bluzki w pomarańczowe paski dobrałam białe spodenki i jasno fiołkową torebkę :) 
Podoba wam się taki zestaw? :) Jak mijają wam wakacje? 








Bluzka-F&F/Spodenki-DKNY/Torebka-Modekungen

PODOBNE POSTY

15 KOMENTARZE

  1. Ładna stylizacja, bardzo mi przypada do gustu :) Też bym chciała spędzić czas nad wodą, ale niestety nie mam czasu. ;/ Może w weekend? Oby pogoda dopisała :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że wypad się udał :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. bardzo fajny look. podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci włoski fajnie powiewały ;) ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam paski <3 śliczne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka super i do tego ta cena :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham dni, keidy mozna wyskoczyc wlasnie w takich stylowkach :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :>
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your lilac bag it is so pretty x http://analuisadejesus199.wix.com/fadedspring

    OdpowiedzUsuń
  9. a jakie miałaś buty? do tego zestawu pasują białe trampki ;)
    Bardzo wygodnie, komfortowo i wycieczkowo ;)

    Obserwuje i pozdrawiam!
    Zapraszam!
    http://strzalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA