Little girl under a huge umbrella

by - 18:03

Dziś mniej modowo a bardziej życiowo. Zacznę od tego iż każda z nas ma kompleksy, te większe i te mniejsze. Jednym z wielu moich (większość jest przejściowych i głównie zależy od tego jak duży zjem obiad) są moje włosy. Bardzo je cenie za to, że są takie gęste i grube aczkolwiek denerwują mnie właśnie tymi 'zaletami'. Rano mam problemy z ich ułożeniem a gdy pada deszcz tak jak dziś, strasznie się puszą. Używam odżywek i specjalnych szamponów ale to guzik daje. Wiem, że to nie jest wielki problem, aczkolwiek przyznanie się do niego to pierwszy stopień do akceptacji, albo wybrania się do fryzjera na generalnie zmiany :)
Dziś możecie zobaczyć mnie w luźniej stylizacji z ogromnym parasolem pod którym mogłam się chować w trakcie ciągłych mżawek. Myślę, że ramoneska to must have na deszczowe dni. Do tego dorzuciłam botki w których mogę chodzić chyba przez cały rok! Oraz jedne z moich ulubionych spodni które pokazywałam wam na blogowym Facebooku do tego bluzka w paski i możemy podbijać świat nawet w mżawkę która uciążliwie działa na nasze włosy :)

A wy, jak dajecie rade z kompleksami? Podoba wam się dzisiejszy zestaw?











Ramoneska-Shein/Koszulka-Kiabi/Spodnie-Cropp

You May Also Like

11 Comments

  1. świetna stylizacja ;) A włosy masz na prawdę piękna i nawet lekko napuszone wyglądają świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Z włosami mam podobnie jak Ty niestety :(
    http://idonotknowittoanutter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy nawet w taką pogodę masz śliczne! :)
    stylizacja super, jednak osobiście zmieniłabym spodnie :)
    veronique KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, prosta i elegancka zarazem :) Z włosami mam ten sam problem, nie dość, że się puszą to jeszcze do tego kręcą. Trzeba się z tym pogodzić, niestety.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, z klasą :) dodaję do obserwowanych :)
    zapraszam do siebie http://piink-a.blogspot.de/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw śliczny! Moje włosy też się zaraz puszą jak je zmoczy deszcz... Ja kiedyś miałam takie ładne, gęste włosy jak ty... ale dziś po wielu farbowaniach i kombinacjach już ich takich nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2/7/21 21:45

    Wyglądasz elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń