My summer wishlist

Przygotowałam dla was kilka letnich 'must have' na ten sezon. Pisałam już, że w tym sezonie króluje boho czego nie da się przegapić ...

Przygotowałam dla was kilka letnich 'must have' na ten sezon. Pisałam już, że w tym sezonie króluje boho czego nie da się przegapić ponieważ jest wszechobecne. Osobiście, uwielbiam wszystkie frędzle i zwiewne ubrania. Nie można się zdziwić, że i w mojej wishliście znajdzie się troszkę boho :)

Biała narzutka z frędzelkami idealnie komponowałaby się z szortami i topem albo byłaby idealnym dopełnieniem do stroju kąpielowego. Kolejna rzecz to kremowa narzutka, troszkę grubsza niż poprzednia. Bardzo mi przypadła do gustu i na pewno byłaby idealna na chłodniejsze dni. Kolejna na liście jest koszulka z frędzelkami. Idealna do np. spodenek z wysokim stanem i ten argument sprawił że znalazła się na tej liście :)

Mam dla was również dwa kombinezony które bardzo mi się spodobały. Ten biały w niebieskie wzorki przypadł mi do gustu ze względu na rozszerzone rękawy co sprawia (wraz ze wzorkami) że jest wyjątkowy i na pewno wyglądałby idealnie na plaży ze słomianym kapeluszem. Drugi kombinezon jest cały biały z bardzo ciekawymi wykończeniami, idealny na lato.

To jest moja wishlista na ten sezon, a co znajduje się na waszej? :)

PODOBNE POSTY

6 KOMENTARZE

  1. świetne rzeczy :) ja poluję na jakieś kimono ale jak na razie nie znalazłam żadnego, które by było ok :/
    Pozdrawiam :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta czarna koszulka z frędzlami ;)
    Zapraszam na mojego bloga, może ci się spodoba: creativethingsbycreativegirl.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beżowa narzutka i ten "niebieski" kombinezon najbardziej mi się podobają :D Właśnie jeden zamierzam kupić na te wakcje. Oby były ciepłe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Kasia właśnie pracujemy nad serwisem, który będzie służył dokładnie do tego co zrobiłaś w tym poście czyli do tworzenia wishlist. Fajne jest to że od każdego iWisha czyli rzeczy, którą chcesz dostać podpinamy unikalny numer rachunku bankowego dzięki czemu możesz zbierać na wszystkie rzeczy (na ten cel mogą się też zrzucić Twoi znajomi jeżeli masz np urodziny). Na razie jesteśmy w zamkniętej wersji beta ale jeżeli bys skorzystała z naszego narzedzia było by nam bardzo miło. Założyc konto możesz tutaj https://iwisher.pl/register hasło dla beta testerów to: chcę testować. Jakbyś miała jakieś pytania odnośnie aplikacji to pozostaję do dyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, ja wlasnie dopiero zaCzynam i przegladam z Ciekawosi posty"kolezanek" Twoi mi na prawde zaimponował, wpadnij na mojego bloga, moze moglabys mi jakos doradziC pozdrawiam:) http://vqskv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA