What Kind Of Man

Niestety, tak jak przewidywali wszyscy synoptycy, majówka będzie zimna. Powiem wam, że robiąc te zdjęcia, co trwało góra pięć minut, zamarz...

Niestety, tak jak przewidywali wszyscy synoptycy, majówka będzie zimna. Powiem wam, że robiąc te zdjęcia, co trwało góra pięć minut, zamarzałam. Teraz na szczęście, siedzę już w ciepłym domu i piszę tego posta :) Set jest bardzo wygodny bo połączyłam legginsy z oversizową koszulką (aczkolwiek rozmiar z metki to M). Na to zarzuciłam kremową kurtkę, związałam wysokiego koczka i dorzuciłam okulary które niestety się dziś już nie przydadzą. Ale trzeba skończyć to marudzenie tylko korzystać z tygodnia wolnego! Powodzenia maturzyści! :)








Kurtka-Romwe/Koszulka-New Yorker/Legginsy, buty-H&M

PODOBNE POSTY

12 KOMENTARZE

  1. Wydoroślałaś z twarzy :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pięciominutowe zdjęcia wyszły naprawdę fajnie:)
    Wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kurtka :) Mam podobne legginsy do Twoich tyle że moje mają zamki od nogawek do góry :) A kolor lakier zajefajny :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz super, bardzo lubię takie luźne połączenia :) Do twarzy Ci w koczku :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna koszulka. Mega mi sie podoba Twoj zestaw :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszulka, uwielbiam motywy Nowego Jorku!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak Ci ślicznie z tymi kreseczkami na oczkach!

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA