Grow up

Zdjęcia zostały zrobione prawie rok temu ale zawsze, jak je oglądałam to zastanawiałam się "czemu ich nie dodałaś?". Myślę że było...

Zdjęcia zostały zrobione prawie rok temu ale zawsze, jak je oglądałam to zastanawiałam się "czemu ich nie dodałaś?". Myślę że było to spowodowane tym, że byłam młodsza i moja garderoba składała się bardziej z bluz niż koszuli. Po prostu, wtedy myślałam że wyglądam niemiłosiernie elegancko i każdy się na mnie patrzy. Teraz, myślę że wyglądam kobieco i przede wszystkim normalnie! 

Czasem zdjęcia, muszę dojrzeć ale częściej, osoba na nich musi to zrobić :) 
Mam nadzieje że wam się spodoba ten set z białymi cygaretkami, pudrową koszulą i kucykiem. Co sądzicie? Podoba się wam?








PODOBNE POSTY

16 KOMENTARZE

  1. Śliczna koszula :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze ich nie dodawała bo są rewelacyjne ;) świetne spodnie w połączeniu z takim kolorem koszuli dają super efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej później niż wcale :) Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Cudna jest ta stylizacja ! Masz piękną figurę. Dobrze, że właśnie teraz pokazujesz te zdjęcia. Idealnie się wpisują w dzisiejszy streetstyle. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylizacja ;)
    Rok temu ja też chodziłam głównie w bluzach, a mój ostatni post i zestaw to totalne przeciwieństwo :D
    Niby spodnie, ale wersja bardzo kobieca i elegancka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wielu rzeczy dojrzewamy :D
    Świetne zdjęcia, w sumie to stylizacja bardzo mi się podoba, a koszula jest śliczna!
    Obserwuję! :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie ! <3 fajny masz styl, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne spodnie :)
    Też tak czasem mam, że zdjęcia muszą swoje "poleżeć" i dopiero za jakiś czas je dodaję :)

    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne spodnie ! połączyłabym ją z jedbanym t-shirtem i biała marynarką do tego tomsy albo szpilki i cały swiezy look :) koszula też bardzo ładna ale niestety nie mój kolor...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo świetny pomysł! Może kiedyś spróbuję :)

      Usuń

OBSERWATORZY BLOGA