Perfect Outfit vol. 1 || TIDESTORE

Postanowiłam zapoczątkować maraton postów pod tytułem "Perfect outfit". Polegać będzie to na tym iż będę dodawała zestawy wraz ...


Postanowiłam zapoczątkować maraton postów pod tytułem "Perfect outfit". Polegać będzie to na tym iż będę dodawała zestawy wraz z dokładnymi opisami takich 'internetowych stylizacji'. Spowodowane jest to iż w zimę naprawdę czasem trudno jest zrobić zdjęcia dodatkowo z moimi świetnymi godzinami w szkole :) Oczywiście będę się starała dodawać jak najwięcej moich własnych stylizacji! Ale chciałabym żeby posty ukazywały się częściej i stąd właśnie akcja "Perfect Outfit".

W dzisiejszym "Perfect Outfit" wpadłam na chwilkę do sklepu Tidestore tam znalazłam naprawdę prześliczne rzeczy w bardzo niskich cenach! Do tego 1 grudnia odbędzie się tak zwany "Cyber Monday" dla niewtajemniczonych jest to dzień w którym są ogromne promocje! :) Tutaj więcej szczegółów (http://www.tidestore.com/h/Cyber-Monday-1/). Z moich poszukiwań wynikło to że zostałam w tym sklepie na dłużej i takim sposobem cała stylizacja powstała własnie w tym sklepie :) 

Przechodząc do rzeczy to naprawdę zakochałam się w spódniczce w słoneczniki której użyłam w tym zestawie! Nie dość że jest ona bardzo urocza to słoneczniki są moimi ulubionymi kwiatami więc połączenie idealne! Ponieważ spódniczka jest bardzo pstrokata to dobrałam do niej bardzo klasyczną białą koszulę którą ja włożyłabym do środka :) Całkiem przypadkiem wpadłam na ten szary bezrękawnik który strasznie mi się spodobał! Sprawia on że nasz zestaw będzie bardziej Casulowy ale też jest bardzo praktyczny ponieważ lato się już skończyło. Dodaje on właśnie tej jesiennej nutki do outfitu. Do tego, również na jesień, czarne botki na słupku które mnie totalnie oczarowały! Wracając do samego sklepu to właśnie ceny butów są bardzo niskie a design jest wspaniały, popatrzcie tylko na te botki! No dobra już dość o butach! Sami zobaczcie (http://www.tidestore.com/Wholesale-Shoes-c1-100101/) Do tego wszystkiego dorzuciłam klasyczną czarną torbę i złoto czarny zegarek! Takim właśnie sposobem możemy iść do szkoły, do pracy, nawet na randkę czy spacer! :)

Co myślicie o tym zestawie? I o sklepie Tidestore? Podobają wam się takie posty? :)



English Version:


I decide to start marathon of posts under the title „Perfect Outfit”. I thought that I will be adding outfits with detailed descriptions of my ‘online outfits’. The reason for this is that, in the winter sometimes is really difficult to take some picture. Additionally with my great lesson plan! Of course I will try to add many posts of my own outfits! But I would like to add more posts and that is why the action "Perfect Outfits" has begun.

In today's "Perfect Outfit" I went to the store called Tidestore, for a minute and there i found really lovely things at very low prices! On December 1 will bethe so-called "Cyber ​​Monday" to the uninitiated, this is the day inwhich are huge promotions! :) Here more details (CLICK). From my research it resulted that I spent in this online store for a long time and the whole styling has just established in this shop :)

Moving on to the things, I really fell in love with sunflowers skirt which I used in this outfit! Not only becouse of her very beautiful sunflowers which are my favorite flowers, but the whole skirt is very cute! And it makes perfect combination! Because the skirt is very patterned I added to her very classic white shirt, which should be put inside the skirt. Quite by accident I ran into this gray sleeveless sweater and I really loved him for the first sight! That sweater makes our set more casually but also very practical because summer weather ends. He adds hint of autumn to the outfit. Further,also in the autumn, black boots on the heel, they totally charmed me! Goingback to the store, the price of shoes is very low and the design is gorgeous,look at those boots I used in outfit! Well, enough about the shoes! You can seethem by your own here (CLICK).  To make the look complete I added a classic black bag and gold black watch! This is exactly how we can go to school, to work, even for a date or a walk! :)


What do you think about this outfit? And about Tidestore? You like posts like this one? :)

PODOBNE POSTY

9 KOMENTARZE

  1. Gdzies juz widzialam ten sklep, duzo blogerek go reklamuje :) zajrze czy rzeczywiscie jest warty odwiedzenia :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ajajajaj chetnie bym sie ubrala w taki outfit ;) strasznie mi sie podoba polaczenie spodniczki z tym grubym swetrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw, ale w listopadzie zamieniłabym spódniczkę na rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne szare wdzianko ! uwielbiam ten odcień i taka długośc - pasuje zarówno do skórzanych spodni jak i do sukienek , bardzo uniwersalna i praktyczna czesc garderoby :) zegarek tez w moim stylu - kochm to co zloto-czarne ;) całośc bardzo przyjemna - jedyne co mnie jakoś nie przekonuje to ta słonecznikowa spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA