Cheese cupcakes with raspberries

Dziś mam dla was post kulinarny! Iż moje zdolności nie są jakieś wyjątkowe to powiem wam szczerze że się zdziwiłam że babeczki wyszły t...


Dziś mam dla was post kulinarny! Iż moje zdolności nie są jakieś wyjątkowe to powiem wam szczerze że się zdziwiłam że babeczki wyszły tak pyszne! :-)
Pomyślałam że zrobię kilka zdjęć i podzielę się z tym z wami!
Oczywiście przepis jest bardzo prosty (dostosowany do mojego poziomu hah).

LISTA SKŁADNIKÓW:

CIASTO:
3 szklanki mąki
kostka margaryny (lub masła)
szklanka cukru pudru
4 żółtka
łyżeczka proszku do pieczenia

SEROWE NADZIENIE:
4 żółta
70 dkg sera
szklanka cukru pudru
olejek cytrynowy lub kilka kropel soku z cytryny

DO SMAKU PO UPIECZENIU:
50 dkg świeżych malin


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
CIASTO:
Na stolnicę wysypujemy mąkę, cukier puder oraz proszek do pieczenia, na to kładziemy pokrojoną w kosteczkę zimną margarynę i lekko ugniatamy. Następnie formujemy tzw. ' kopiec kreta' i robimy dołeczek na środku do niego wlewamy żółtka i dokładnie zagniatamy ciasto. Pamiętajcie by robić to szybko ponieważ nie może ono zrobić się ciepłe! Następnie wkładamy do lodówki na 20 minut.

Po wyjęciu wycinamy kółeczka i wkładamy do foremek :)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
SEROWE NADZIENIE:
Wszystkie składniki wsypujemy do miski i miksujemy. Następnie nakładamy po łyżce (to zależy od wielkości foremek) nadzienia.

Wszystko to wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni i pieczemy przez około 30 min. Następnie po wyjęciu czekamy żeby wystygły a następnie kładziemy maliny. Oczywiście możecie ułożyć je według swojego uznania :-)

SMACZNEGO! :)


Lubicie gotować? Spróbujecie zrobić babeczki? :)

PODOBNE POSTY

11 KOMENTARZE

  1. wyglądają bardzo apetycznie, muszę zrobić je koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie *.*
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznie wyglądają, i teraz obiecać sobie jeść zdrowo :P Muszę je zrobić!
    Obserwuję i zapraszam http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam gotować!! <3 Z chęcia przyrządze takie babeczki u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tlyko wroce z wakacji na penwo je zorbie ;D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczki wyglądają przepysznie =D chyba jutro kupię sobie foremki i upiekę te cudeńka *.* Kurcze taką ochotę mi narobiłaś :D
    Zdjęcia też fajne wyszły.
    Ciekawy blog, będę wpadać częściej ^.^
    Zapraszam też do mnie i mojej przyjaciółki:
    http://opisujemypoznajemybykindziandmeggi.blogspot.com/
    Oraz na mojego 2 bloga z opowiadaniem ^.^
    http://zaczarowac-wiatr.blogspot.com/

    Pozdrawiam =D
    Kunegunda

    OdpowiedzUsuń
  7. Malinki, malinki - uwielbiam malinki :D
    Smaka mi narobiłaś :P

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm... Pyszności :)
    Sama ostatnio robiłam babeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wyglądają :) Można zamiast malin użyć np truskawek, borówek? Nie lubię malin:P

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA