It's time

Wczoraj wybrałam się na bardzo spontaniczny wyjazd do Chełma. Nie była to długa wycieczka lecz będę bardzo miło ją wspominać ponieważ było w...

Wczoraj wybrałam się na bardzo spontaniczny wyjazd do Chełma. Nie była to długa wycieczka lecz będę bardzo miło ją wspominać ponieważ było wesoło :) Korzystając z okazji zrobiłam zdjęcia mojego outfitu który dobrałam do długiej podróży czyli musiał być bardzo wygodny. Białe trampki, koszulka w paski i dżinsowe spodenki świetnie zdały ten egzamin. Od pewnego czasu prowadzę częściową wyprzedasz mojej szafy na allegro (klik)













Bluzka-stradivarius
Spodenki-F&F
Plecak-Yeswalker
Trampki-deichmann

Zapraszam na moje Allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9166326

PODOBNE POSTY

40 KOMENTARZE

  1. bardzo mi się podoba, wszystko! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, super w nim wyglądasz :) Ogólnie jesteś bardzo ładna :*
    Powinnaś więcej dodawać tych outfitów :)
    historiaadam.blogspot.com
    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super !
    widać, że sa wakacje :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno bluzkę kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ciuchy w paski! :) Ślicznie wyglądasz w takich kolorach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw. Bluzeczka jest śliczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, zakochałam się w tym plecaczku :).

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle wyglądasz rewelacyjnie! ;) Dobrze wyglądasz w takich zestawach.
    Uwielbiam Twój plecak <3 jakbyś kiedyś zamierzała go sprzedać, to daj mi znać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zamierzam ale jak coś się zmieni będziesz wiedziała o tym pierwsza! :D

      Usuń
  9. śliczny strój :)
    z całego zestawu najbardziej mi się buty podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia:) a kolorystyka stylizacji bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo młodzieżowo i świeżo! Jakim aparatem robisz zdjecia? Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. trampki i bluzka świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne te kolorki :)) Uwielbiam Twoje zestawy !

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne połączenie : D
    plecaczek ma przepiękny kolor! : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo fajna puszka! :D Gdzie taką dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Chełmie rozdawali i można było napisać co się chciało :)

      Usuń
    2. ALe fajnie!

      Usuń
  16. Hey,
    great pictures and a sweet outfit :)
    I love it.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za gorąco w tych długich rękawach? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka jest bardzo przewiewna więc nie bój się nie ugotowałam się :)

      Usuń
  18. fajnie wyglądasz :3

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie ułożyły Ci się włoski! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prosty wygodny look , taki najlepszy. Bardzo ładny plecak ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealny ubiór codzienny. Plecak jest najlepszy ! *.* Sama od jakiegoś czasu takiego szukam i mam zamiar kupić ;)
    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Ładny wygląd bloga, bardzo mi się podoba!
    Obserwujemy?
    http://wszystko-o-pou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacje... jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA