Amusement park

Dziś, wybrałam się na małą wycieczkę do Wojciechowa. Nie było zbyt wiele atrakcji, ale dużo lepsze to niż siedzenie w domu :) Trochę pochodz...

Dziś, wybrałam się na małą wycieczkę do Wojciechowa. Nie było zbyt wiele atrakcji, ale dużo lepsze to niż siedzenie w domu :) Trochę pochodziliśmy, zrobiliśmy kilka zdjęć i pod koniec poszliśmy do miniaturowego Wesołego Miasteczka. A co do outfitu to zdecydowanie postawiłam na wygodę. Krótkie, czarne spodenki do tego granatowa bluzka z białym kołnierzykiem oraz czarne trampki. Włosy upięłam w koczka który w końcu mi się (mniej więcej) udał.




Pierścionek-Nefryt
Lenonki-hippiestyle

PODOBNE POSTY

38 KOMENTARZE

  1. cudowne zdjęcia do outfitu *.* śliczna bluzeczka ^^
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. na hustawce z 3 latkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla 3 latków były inne a po za tym to ja już taka stara jestem?

      Usuń
    2. Jak widać Kasia nie była jedyną "starą" osobą, która się na tym kręciła :) Popatrz na osoby w tle na przedostatnim zdjęciu :)

      Usuń
    3. ale, anonimy zawsze wiedzą lepiej ^^

      Usuń
    4. No ba. Anonimy na prezydenta! ;)

      Usuń
    5. Jestem jak najbardziej na TAK ;D

      Usuń
    6. Anonimy są naprawdę denerwujące... I tak, one zawsze wiedzą wszystko najlepiej!

      Usuń
  3. Bluzka wprost idealna, swietna stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne fotki, czasem warto się tak zrelaksować i cofnąć do dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny oufit. Zabawiłaś się ;D
    kto ci robi zdj? koleżanka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie :)
    Bluzeczka jest śliczna *p*
    Czasem trzeba się cofnąć do dzieciństwa, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hoho, powrót do dzieciństwa- lubię to! ;p sama czasami odwiedzam wesołe miasteczko lub jakiś plac zabaw, wtedy znów przez chwilę czuję się jak mała dziewczynka ;)

    ciekawe stylizacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny zestaw :) Widać,że dobrze się bawisz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja i jak widzę beztroska zabawa ;D Tak trzymaj ^^

    Mój nick na Stardoll to agus.ehee.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie kupiłaś te buciki?
    Ps. świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wesołe miasteczka! Wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło patrzeć jak blogerki się świetnie bawią przy sesjach a nie jak niektóre przebiorą się jak na bal przebierańców i robią zdjęcia ciągle z tą samą miną.
    Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiam się nad kupnem podobnej bluzeczki, czy nie było Ci w niej gorąco? (chodzi o przewiewność)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe zdjęcia :)

    Ps. zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahahahahaha...nie mniej więcej Ci się udał, lecz jest wspaniały:D
    Zapraszam do mnie - http://freshfashion-ika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia xd :)
    Piękna bluzeczka :]

    OdpowiedzUsuń
  18. z chęcią bym się pokołowała :p
    super zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY BLOGA